FAQ

Áno, sme v zmluvnom vzťahu so všetkými zdravotnými poisťovňami. Pre overenie aktuálneho stavu nás, prosím, kontaktujte správou na FB stránke Brilldent - stomatologická klinika

S prestávkami prijímame nových pacientov všetkých vekových kategórií. Pre overenie aktuálneho stavu nás, prosím, kontaktujte správou na FB stránke Brilldent - stomatologická klinika

Rezervujte si termín vstupnej prehliadky osobne alebo telefonicky. Kontaktné údaje nájdete na webe podstránka kontakt alebo Vám ich poskytneme cez správu na FB stránke Brilldent - stomatologická klinika

Klientom ponúkame profesionálne a komplexné stomatologické služby. V portfóliu máme záchovnú či estetickú stomatológiu. Stomatochirurgiu a dentálnu hygienu.
Kliniky sú vybavené najmodernejšou technikou, ktorá prácu doktorov ešte viac podčiarkuje a urýchľuje. Podrobnejší prehľad si môžete pozrieť na našom webe na podstránke - služby
Ak máte konkrétnu otázku, neváhajte nás kontaktovať správou na FB stránke Brilldent - stomatologická klinika.

Cenník obsahuje okrem názvu služby aj dve kolónky, a to doplatok a priama platba. Sumy v kolónke doplatok sa týkajú klientov, ktorí majú u nás kartu. Sumy v kolónke priama platba sú určené pre klientov, ktorí dostávajú titul privátni – súkromní klienti, čo znamená, že kartu si nechávajú u svojho aktuálneho stomatológa a u nás absolvujú iba určitú službu či ošetrenie, za ktoré platia bez spoluúčasti zdravotnej poisťovne.
Priama platba sa vzťahuje aj na klientov, ktorí majú u nás založenú kartu, ale v uplynulom roku neabsolvovali preventívnu prehliadku a prišli na ošetrenie, ktoré nie je akútne t.j. nie je neodkladné. Za neodkladné ošetrenia sa považujú všetky okrem extrakcie zuba alebo trepanácia, ktoré poisťovňa prepláca aj v prípade, že klient nemá platnú preventívnu prehliadku.
Cenník služieb máme zverejnený na webe. V päte stránky (šedo-čierna lišta) nájdete kolónku - cenník.

Názory na podávanie lokálnej anestézie v tehotenstve sa líšia. V Brilldent si uvedomujeme, že zdravie a bezpečnosť klientky aj jej ešte nenarodeného dieťaťa je na prvom mieste, preto lokálnu anestéziu neodporúčame v poslednom trimestri tehotenstva. Dôležitým faktorom je aj celkový priebeh tehotenstva a zdravotný stav klientky. V prípade, že doktor zhodnotí, že podanie lokálnej anestézie nie je bezpečné aj skôr, ako v treťom trimestri, upozorni na tento fakt klientku a sama sa rozhodne, či absolvuje ošetrenie v prípade nutnosti bez tlmenia bolesti alebo sa k nám na kliniku vráti po ukončení gravidity.

Zdravotné poisťovne ponúkajú poistencom rôzne výhody a služby navyše. Napríklad v podobe príspevku na stomatologické ošetrenie. Každá poisťovňa má však nastavené svoje vlastné podmienky a postup na uplatnenie benefitu. Kliknite na názov poisťovne, ktorej poistencom ste a prečítajte si, aký benefit máte k dispozícii a ako si ho uplatníte.
Union poisťovňa, a.s.
Dôvera zdravotná poisťovňa, a.s.
Všeobecná zdravotná poisťovňa

Bohužiaľ, nie. Splátkový kalendár neponúkame.

Klienti majú na výber z viacerých spôsobov tlmenia bolesti, teda ošetrenie môže byť aj bezbolestné. Dôležité je prekonať úzkosť a urobiť prvý krok. O zvyšok sa postaráme my.
Spôsoby tlmenia bolesti:
Lokálna anestézia - aplikujeme ju prostredníctvom injekčnej striekačky. Miesto, do ktorého bude injekcia vpichnutá, vieme znecitlivieť prostredníctvom spreju, teda klient necíti ani samotný vpich ihly.
Rajský plyn - (oxid dusný) je slabé anestetikum so silným analgetickým účinkom. Je vhodný na utlmenie bolesti a navodenie pocitu uvoľnenia. Stačí sa iba pohodlne usadiť a zhlboka dýchať.
Celková anestézia - (narkóza) je vhodná pre ťažšie prípady, napr. veľké zákroky – extrakcia väčšieho počtu zubov ale aj v prípadoch, kedy klient nemusí byť schopný spolupracovať, napr. epilepsia, autizmus či neprekonateľný strach. Pacientov uspáva, preberá a počas ošetrenia dozerá na ich celkový stav a vitálne funkcie špičkový anestéziológ MUDr. Henrich Pénzeš. Ošetrenie v celkovej anestézii je 100% bezbolestné.

Áno, na klinikách ošetrujeme aj klientov, ktorí nie sú naši klienti. Títo klienti sú evidovaní ako súkromní – privátni klienti a za ošetrenie platia priamu platbu, bez spoluúčasti poisťovne do chvíle, kým neprinesú potvrdenie o vyradení od ich aktuálneho stomatológa a nezaložia si kartu na niektorej z našich kliník.

V prípade, že cítite akútnu bolesť a máte u nás založenú kartu, zavolajte čo najskôr na kliniku a svoj stav vysvetlite zdravotnej sestre. Buď Vám hneď poskytne prvý voľný termín, alebo Vás bude kontaktovať, len čo iný klient zruší svoj dohodnutý termín.

Priebeh prvej návštevy na klinike záleží od stavu, v akom klient príde. V prípade, že ide o plánovanú vstupnú prehliadku, pacient - nový klient vypĺňa osobný dotazník týkajúci sa jeho zdravotného stavu o prekonaných ale aj aktuálnych ochoreniach. Následne doktor skontroluje ústnu dutinu a zhodnotí stav chrupu. V prípade potreby navrhne postup liečby.
Ak klient prichádza s akútnou bolesťou, doktor sa prioritne zameriava na nájdenie a odstránenie dôvodu bolesti.

Klinika Galanta
031/228 99 99

Klinika Sereď
+421 949 581 888